RETOURNEREN & RUILEN WINKEL EN WEBSHOP.
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wil sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Geen probleem, u heeft recht uw bestelling tot 8 kalenderdagen na ontvangst met reden van opgave te retourneren en eventueel in te ruilen voor een ander product of maat/kleur. Mocht u dit niet willen dan ontvangt u een tegoedbon die 1 jaar geldig is in STIJL NR.4
AANKOPEN IN DE WEBSHOP:
De kosten van aankoop en retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor u rekening. Deze kosten bedragen circa € 4,50 of € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoeder.
VERSTUREN
Voor Uw en mijn administratie, verstuur uw retour na aanmelden op info@stijlnr4.nl op eigen kosten naar ons retour adres (hieronder). Bij uw bestelling heeft u een mail ontvangen met de track trace code. .
U kunt de retour kosten ook zelf bij een verzendpunt betalen. *U bent zelf verantwoordelijk voor een goede aankomst van uw retourzending, vraag daarom altijd om een verzendbewijs met track & trace code bij het verzendpunt.
AFGEVEN IN DE WINKEL
Uw bestelling kosteloos retourneren in onze conceptstore te Driebergen kan ook. Uw retour wordt verwerkt zoals alle andere retourzendingen.
RUILEN VOOR EEN ANDERE MAAT
RUILEN VOOR ANDER PRODUCT
Bestel het gewenste artikel zelf en retourneer uw huidige bestelling.
ACCEPTATIE VAN DE RETOUR
Om uw retour te kunnen accepteren dienen producten te voldoen aan onderstaande voorwaarden. Voldoet een product hier niet aan dan ontvangt u hierover bericht van ons.
Originele en ongedragen staat
Wij accepteren alleen ongedragen en ongewassen kleding voorzien van kaartjes, in originele verpakking en zonder make-up vlekken. Alle retour zendingen worden hierop gecontroleerd. Wij bieden geen was garantie, zodra het artikel is gewassen kunnen wij deze niet accepteren.
Mochten wij toch retouren ontvangen zonder de bovengenoemde punten kunnen wij de retour helaas niet accepteren. Je kunt je retour na afkeuring ophalen BIJ STIJL NR.4 of opnieuw de verzendkosten betalen zodat wij je retour naar je terug kunnen sturen.
Aparte verzendzak of doos
De artikelen dienen in een aparte verzendzak of doos te worden teruggestuurd. U mag hiervoor bijvoorbeeld onze verzendzak of verzenddoos hergebruiken. Zorg ervoor dat de originele verpakking van de kleding niet beschadigd raakt.
Wat kunnen wij niet terugnemen?
-Sieraden
-Accessoires
– Lifestyle
-T assen kunnen niet geretourneerd worden.
RETOURADRES
STIJL NR 4
KERKPLEIN 4
3972 EK DRIEBERGEN RIJSENBURG
Nederland
GARANTIE
Wij bieden na het wassen van onze items geen garantie meer.
GARANTIE OP SIERADEN
De meeste leveranciers geven gen garantie sommige wel dat wil zeggen sommigen geven 6 maanden garantie op fabricagefouten. Op verkleuring van het metaal is geen garantie. Draag je sieraad voor de sier, dus niet met sporten, tijdens het douchen of als je gaat slapen. Veel sieraden zijn nl gelegenheid sieraden.
Wat is een fabricagefout?
Soms wordt er een fout gemaakt bij het maken van je sieraad. Een soldeerpunt kan soms niet goed zijn. De gebruikte lijm kan verkeerd gemengd zijn. Een kraal kan een deukje hebben omdat ze niet goed gegoten is en zo zijn er meer mogelijke fabricagefouten. Als je sieraad stuk is beoordeelt de leverancier dit of het wel of geen fabricagefout is. U kunt het item dan retour sturen naar de winkel en wij zullen dit met desbetreffende fabrikant oppakken.
Verkopersgarantie of fabrieksgarantie krijgt of koopt u soms bij de aankoop van een product. STIJL of fabrikant is niet verplicht om verkopers- of fabrieksgarantie te geven. Deze garantie is namelijk iets extra’s.